06 June 2013

wahid unta,itnin unta,talata unt..Zzz

jiran sebelah rumah sangatlah gedik,
maklumlah orangnya berstatus janda,
hangpa tau kan aku ni budak medik,
insomnia dgn aku berpisah tiada.

pada malam yang hening, bersertakan bunyi bising kipas yang kakinya tak stabil. tambah pula, bunyi dengkuran roomate yang kadang kadang bg aku rasa nak bitch slap dia. hahaha ''grgggrrr.....prutttt!'' alunan perut meragam disambung pula bunyi kentut. aku tutup movie 'family guy' di laptop lalu bangun dari katil. 

spoiler alert: kuda tu retarded

"oh god, pukul 3pagi dahhh.." belek jam loceng aku. rutin setiap pagi buta, senyap senyap ke dapur, masak telur dada, kadang kadang masak lempeng, kalau rajin sikit buat chicken chop. *okey yg chicken chop tu aku tipu. sementara menunggu masakan siap, aku membalut rokok daun sambil menggaru gluteal region aku iaitu punggung. 'ting!' bunyi oven di dapur yang sepatutnya dari dulu lagi aku dgr. aku mana ada oven lah! cuma permainan minda sahaja. troll brain being troll. time tgh mencekik tu, terlintas "dah 2 3 bulan aku tak tido malam, heihhhh, kena buat something nih, tak sihat betul aku." then pukul 4 pagi baru buleh tido..


ni dia jalan penyelesaian. tp aku try smlm tak jadi pun --' doktor kencing aku ka pa, stg aku nk try skali lagi.


roomate aku kata kat aku, kalau aku kena amnesia, dia nak tukar nama aku, dia nak tukar semua ! aku jadi gundik dia. cilaka punya roomate. hahahhaha