05 June 2013

'nah amik ... nih!'

Assalamualaikum

Sejak duk Mesir nih, takdak parent pulak an
macam macam benda nak buat
semua nak ikut kepala otak, hahaha
kat Malaysia dulu segan.

survival skill aku tinggi kut,
macam macam benda aku buleh buat
kentut berlagu ja tak reti lagi
bertukang buleh, repair barang buleh, masak buleh,
deco rumah buleh, gunting rambut orang buleh, mcm mcm lg lah
malas nak bgtau semua, nnt hgpa tak pecaya. hahha



sejak dua menjak ni,
aku rasa nak masak segala benda,
nak bt kek, ayam panggang, muffin dll
tapi yang sedihnya oven takdak.
kek kukus tak best --'

jadi semalam, time nak lena
aku menangis sedih sbb takdak oven
*okey yang ni aku tipu, kejadah aku nak nangis



then tiba tiba, bapak aku mai kat aku
lalu beliau menghulur sesuatu dan berkata
'apik, nah amik oven nih!'
aku dengan excited meloncat
'yay yay yay, dapat oven!'

boom ! bunyi cilaka yang kuat.
kipas sangkut kat muka pintu rupanya
eh mana oven aku?
ngek lah, mimpi rupanya --' kecewa sat

*blurr seketika*
"WTH harem shake !! gila pelik mimpi aku !
dapat oven macam dapat bini baru"
facepalm, mcm ponen gila aku meloncat, LOL



tapi thanks 'dad', sampai ke mimpi,
buleh happykan aku lagi,hahha
nampak dak tu
chemical bond aku dgn bapak aku
tabik spring ah !