26 December 2010

ini cerita nutrition


okey ya makhluk sekalian
lama aku ta bercerita
sbb da masalah pertumbuhan di usus kentut,hebat dak syg?
*tak perlu kut aku boh gmbr usus kentut aku

haa,blog aku ni mcm jenih spesis baca
makhluk asing,makhluk 2alam,
nihhh drRozmey pun lyn blog aku
tak muhong eh,laa aku kta betoi,kool kn?
*dey paaceyk,lawa rmbot!


wokeyy,awt nutrition?
aku bkn na patah balek time form2 subject sc chapter 2*aku igt kut wehh
cita psai FAT!
aku nk crita psai gemok bkn lemak la nyahh

bermulaa..


aku brasal dr kturunan punklima hang lemak
spesis kami semua sihat,hebat,hensem lg bgaya,auwww!
nama pak aku Tom Jericole dan nma mak aku Priati Zinbadweyhh

hasil dr gabungan nama makbpak aku
...



..



..


.


jadila SUDIR
wth,makpak aku nma glemer
nama aku melayu asli gila
tp takpa mmbe aku pggey Bob

sbb aku hensem kut,hahh mmg ternyata dh
tgk muka direktor la*sesat mai mna lak direktor
..

.


.

ptg tu hujan lebat
aku lyn the biggest loser kt astro channel 613
smbil tgk tv,mkn diet food sploh set
konon nya nk jaga pemakanan,diet la jgkk an
tgh duk bela peqot
bini sebelah terkejut sambil mnunjuk ke arah tv
"ehh2 cepatnyaa minah ni kurus"
ni sorg kedengoi tada tahap
"oii makcik,tu jurulatih dia la!"
lalu bini aku merajuk , dan bunuh diri .
...



..




.